Monday, September 13, 2010

.Raya.Raya.

Ohh yea.. Rasa kejap betol Ramadhan berlalu kan?Mcm2 bende yg menguji kesabaran kite bulan2 Ramadhan ni kan? Baik dgn kwn2, classmates lah. Opss..please please tlg jgn terasa kay?Biarlaah rahsia.HAHA. Aku pn mls laa nk cari gadoh dgn kau!! Mnyampah okay! yek. OKay la..kesempatan bulan syawal yg mulia ni..Just wanna wish Happy Eid to my family (okay yang ni awal2 lg dah mintak maaf.hehe) to my relatives, teachers, lectures, && to my friends from Skshas, Mgskl, Uitm Sgmt, Uitm Kedah, Teman2 bloggers, and Facebookers.HAHA..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!! MAAF ZAHIR BATIN!
Kalau ada salah silap or terkasar bahasa ke..Minta Maaf ye. 0-0 taw?

To sumone: Aku maafkan kau laah ye. Eventho dlu mmg kau mmg ada buat salah kat aku. Aku maafkan kau laa. Lgpn x kn aku x nk maafkan kau smpai bila2 kan?I'll just fine..Semuge kau bahagia dgn relationship kau skrg ..(Mane laah tahu kan..)HAHAHA..*Tasha bukan suke berdendam2 dgn org lame2 pn..cume aku nk kau rase mcmn sakit hati aku rase.hohoho*Selamat Hari Raya wehh!!* ;p

No comments: