Saturday, May 15, 2010

.Bosan.

Hell yeah! i suda rindu dgn katil i kat ruma..Since i hd finished my final exam on 9th May,I couldnt reach my home sweet home in Cheras.. poor me.
uhhh.da la lame gila x blk ruma okay?org lain sume syok blk rumaa, rehat2, kuar shop, hangout with friends and bla bla bla..jelez okay! I am stuck in Malacca now for almost 2 weeks!! lama gilaaa okay???

Huh! The reason why i must stay here bcuz i hv to accompany my sista doing her final projct experiment here.in Unikl-Micet.Tpksa laaah. She's request me to accompany her just bcuz nk I jd driver die during these 2 wks.ohhh NO! akk aku nk mmg, suka nk buli aku! ceh.. ;p
Bilaa aku kat micet.mulaa la aku rs mcm org terkurung dlm penjara.Gilaa x best duk kolej yg xde org sgt. senyap! bikin gua takot je. ughhh.
mcmn laa aku nk tggu lame2 kat cni..hahaha..
xpe, i've just notice that Malacca have new water park slain A Famosa. "Malacca Wonderland" in Ayer Keroh. Water park ni mcm best je...looks like mcm Sunway Lagoon.
Wow~ melaka suda maju ohh.. :)
Okay, This wknds mari kite rempuh Malacca Wonderland.


ok, sekian. :)

No comments: