Wednesday, April 7, 2010

.C.

Tentu anda penah dgr product kecantikan clinique kan?
Act I nk cerita abt diz product la kan..im trying to use diz product on last January. before I gune diz product, salesgirl tu da check my skin and suggest me product yg sesuai utk i.okay fine, die kate my skin quite oily.then shes suggesting me to use Clinique "Facial soap oily skin formula".okay I da beli.but a week im using the cleanser i rase mcm nk terbakar kulit i.pedih gilaa okay.dat time I dlm hati berkata. "Product ni mmg x sesuai utk i laaa" because when im using the cleanser mesti my face pedih.urghhhh...lepas tu lngsg I x nk gune cleanser die. But I still using their Toner and moisturizing

Dammit!! at first time toner die best je pkai..sejuk je..n xde problem la...but last 3days when im using the toner, i perasan muke i mengelupas ohh!! malu betol! muke da teruk..mengelupas mmg bole nmpk..Naseb last monday tu xde cls n just having Legal test2.so x jumpe org sgt.hahahaha..;p
Mmg sumpah tanak gune product CLINIQUE tu!! bole rosak kulit..n pedih lg mcm nk mngelupas!BANNED to use CLINIQUE product! harap mahal je....





Okay ini gmba terakhir sebelum Clinique ni d buang dalam tong sampah!haha

1 comment:

He and She said...

beli mahal2..buang dlm tong sampah plak~
tasha..tasha..