Tuesday, February 16, 2010

.Kupu kupu suda terbang.

hey wahai si janggut tua kerepot!ewww...~
okay Im here not to condem ppl.but this is how I feel right now.*bengang melampau*
Act, when I wrote diz, I think, I might be hurting sumone.ohh..*ape aku kisah kan?*Baru fair kalau same2 rase kan?wahahha...

Heyy You ppl, Why dun u just walk away far far away from me. I dun like to see your face laah. Sumpah rase nk muntah tgk lame2.wek! ;p And I knw I am pretending everything okay; But Actually Im not! duhhhh..~ Sape laa kau nk buat aku mcmni.& i knw there's juz No use when all your lies bcome truth..I dun care laa weyy..No worth!

Or sumhow, why dun u cud look me in the eyes, just tell me dat you're happy now.ohh gosh! Mmg ade org dlm dunia ni suke menipu! kau igt dgn kau tipu aku tu kau bole aman ke weyy?haaa?Oh okay, I hv been erased everythng abt you.& ofcos I am givin' up diz stupid "game" and I’m leaving you with all the blame cuz I dun care.Org yg penpu n xde selfconfidence buat ape laa kau hidup kat dunia ni.plss laah!Sila laah upgrade diri anda tu.Smpai bila nk jd penakot! I bukan nye nk mrh if you berterus trg.kan lg bgs kan?

haa..lg satu kan?I thnik you're already hv everythin u want.yelaa..blaja pn da abes kan.&& katenye br laa dpt keje. I knw, u're focusing on ur carrier.But the reason still outof my mind.."kau ckp mcm sampah!" U cud never give somethin' you ain't got it. & u also can’t run away from yourself laaah. The way your thought mmg x bole pkai. okay! the moral story. Pilih laa kwn anda sebaik2 yg mungkin.X semestinye ckp die sentiase btol.but sebaliknye..who knws????

Last but not least; Silaa laah jgn muncul dpn saya lg yea! Enuff!!

No comments: